Popis
TVORBA PR reprezentačního videa („Trailer na vaši firmu“)
Představte ten nejpoutavější „trailer“ na vaší firmu. Vaši zákazníci a dodavatelé budou vědět, že jsou v těch nejlepších rukou. Stejně dobře takový trailer působí na vaše současné i budoucí zaměstnance.
Máte na výběr mezi přečtením 5-ti stran dlouhého textu nebo možností pustit si krátké, např. minutové, video, které Vám navíc dopřeje i obraz a zvuk. Jakou formu zdroje informací si zvolíte? Odpověď se nabízí. Video představuje v dnešní době nejefektivnější způsob Inter/ Intra firemní komunikace. Jedná se o trend dnešní doby, avšak spousta firem ještě tento moderní způsob komunikace vůbec nevyužívá. Ještě v tomto roce můžete být krok před konkurencí. Nebude to mít dlouhého trvání a bez video marketingu se už žádná úspěšná firma neobejde.
Video marketing je aktuálně nejefektivnější forma nejen online marketingu. Díky videu cíleně komunikujete nejen se svými obchodními partnery a zákazníky, ale také se svými současnými, či budoucími zaměstnanci.
Nemusíme se dlouho zamýšlet a je zřejmé, že aktuálním komunikačním kanálem číslo 1 mezi firmami a veřejností je video kanál. Ať už formou videí na webové prezentaci firmy nebo v podkladech jednotlivých zaměstnanců (tablet na jednání, notebook – ukázka), např. obchodníků, také formou emailové komunikace s odkazy na YouTube videa nebo přímo vlastní YouTube kanál a v neposlední řadě sociální sítě, např. LinkedIn, Facebook, Google, Twitter, Instagram, atd. Jasné, krátké video je pro současného aktivního člověka nejakceptovanější komunikační kanál, automaticky zapojuje více smyslů, mnohem lépe se pamatuje a především je NEJMÉNĚ NAMÁHAVÉ NEJRYCHLEJI SHLÉDNOUT, PŘESNĚ TO, CO POTŘEBUJEME SDĚLIT.
Důležité informace
Video je dnes stále více upřednostňovaným komunikačním nástrojem. Pokud chcete komunikovat s veřejností, se zaměstnanci, se zákazníky, používejte k tomu videa. Divák mj. zapojuje více smyslů – o to lépe si pamatuje. Jednou natočené video může shlédnout nekonečné množství osob na nepřeberném množství komunikačních, prodejních, PR a dalších kanálů…
Ať už jsou to:
Zákazníci – formou reklam, image videí, soutěží, prodejních videí, pořadů
Zaměstnanci – formou náborových, instruktážních, motivačních, výukových videí
Obchodníci a obchodní partneři – formou prezentačních a obchodních videí, popisů výrobků a služeb, jednoduše a nezaměnitelná prezentace, kterou máte pod kontrolou…PR videa o firmě a sociální přínosnosti, apod.
Pro více informací volejte: Jan Kovač – 733 556 555
S propagací a funkčním publikováním Vám samozřejmě pomůžeme!
Proč HR / PR image videa?
- Lidé, které také hledáte, možná právě končí školu a přemýšlí o své budoucnosti. Samozřejmě tráví mnoho času na sociálních sítích
- větší povědomí o vaší značce
- více prokliků na vaše webové stránky
- 1 minuta videa má hodnotu cca 1,8 milionu slov
- návštěvníci, kteří se podívají na video, zůstanou o 2 minuty déle na vašem webu
- 20% návštěvníků vašeho webu si přečte text, 80% si prohlédne stejný obsah formou videa
- pravděpodobnost, že dosáhnete svého cíle roste s videem až o 64%
- web obsahující video má 50-krát větší šanci zařadit se mezi odkazy na první stránce Googlu
- cca 87% uživatelů sociálních sítí sleduje videa – příspěvky s videem zaujmou až 3x více
- video je to, čemu vaši zákazníci budou věnovat stále větší a větší pozornost
- více než 1 bilion uživatelů navštíví YouTube video kanály každý měsíc
- v roce 2020 tvoří až 90% celého internetového prostoru, chcete v této společnosti chybět?
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.